rzepakowo

……..przerwa……

Zapewne kilka osób, które zechciały tu onegdaj zaglądać zwątpiły czy kiedykolwiek jeszcze jakieś słowa i obrazy się tu pojawią. Ja też nie byłam tego pewna, tak wiele się wydarzyło, tak wiele się zmieniło…

Ponadto mam  dojmującą świadomość, że zbyt wiele osób teraz pisze, a mało  czyta . Mam tu na myśli słowo pisane wszelakiej natury. Dostosowując  się zatem do sytuacji   zmieni się charakter tego bloga – będzie ona bardziej fotoblogiem. Skoro jesteśmy cywilizacją obrazkową to obrazy będą dominować. Komentarze – zminimalizowane, tylko wtedy gdy będą konieczne.

Mam nadzieję, że niegdysiejszy Czytelnicy i Odwiedzający wybaczą miesiące milczenia i zechcą na powrót tu wpadać. Zapraszam serdecznie.

2 thoughts on “……..przerwa……

Skomentuj

