…czas na życzenia

Wszystkim , którym zdarza się tu zaglądać
Wszystkim, którym chce się komentować moje zapiski z wojaży
Wszystkim, dla których moje uwagi i spostrzeżenia pomogły w podróżach
Wszystkim, którzy zachca poświęcić mi chwilę w przyszłości

ŻYCZĘ WSPANIAŁEGO NOWEGO ROKU, W KTÓRYM SPEŁNIĄ SIĘ MARZENIA ( TAKŻE TE O ESKAPADACH ) , BĘDZIE WIELE OKAZJI DO RADOŚCI I UŚMIECHU, A PRZEDE WSZYSTKIM- POZNAWANIA NOWEGO.

Ja mam już kolejny plan na niezbyt odległy wprawdzie , ale ekscytujący krok ku nieznanemu. Tym razem I-S-L-A-N-D-I-A.

One thought on “…czas na życzenia

  1. Thanks for every other fantastic article. Where else may anybody get that kind of information in such an ideal means of writing?
    I have a presentation subsequent week, and I am at the
    search for such info.

Skomentuj

