Pora do domu czyli podróż przez pół świata

Podróż do domu ropoczęliśmy o 18.00 czasu balijskiego wyruszając z naszego hotelu Puri Saron w Seminyak na lotnisko w Denapasar. Stamtąd lotem KL 836 mieliśmy wyleciec do Amsterdamu o 21:35. Nie wylecieliśmy. Bałagan, zamieszanie, brak informacji albo błędne informacje powodowały, że my – podobnie jak pozostałych blisko 400 pasażerów- koczowało w knajpkach i na podłodze bylejakiego, dość zapuszczonego lotniska w Denpasar na Bali przez kilka godzin. Raz jakiś cieć lotniskowy przesuwał tę liczną grupę spod bramki nr 7 do bramki nr 5 gdzie nikt nie wiedziałco nami zrobić, za kilkadziesiąt minut ponownie byliśmy przekierowywani do innej bramki i tak ten ruch kompletnie bezsensowny trwał. W międzyczasie na otarcie łez dostaliśmy napoje od linii lotniczych i dalej czekaliśmy.
W końcu po blisko 4 godzinach poślizgu zaczęła się odprawa i bez słowa przeprosin zapakowano nas do samolotu, którym mieliśmy dolecieć do Singapuru ( międzylądowanie techniczna) . Umęczeni, śpiący ludzie , w tym sporo starszych , a także malutkie dzieci, po 2 godzinach lotu wysiedliśmy w Singapurze na lotnisku Changi w radykalnie odmiennej rzeczywistości- czysto, schludnie, sprawnie, szybko – słowem najlepsze lotnisko świata ( moim zdaniem ).
Po powrocie na pokład nowa załoga poinformowała nas, że powodem opóźnienia w wylocie z Bali był ogromny ruch samolotów VIPów nad wyspą, co spowodowało, że samolot przylatujący z Europy tak długo kołował, iż musiał wylądować w Surabayi by uzupełnic paliwo i dopiero wówczas kontynuowałlot do Denpasar.
Wszystko to oczywiście zrujnowało nasz plan podroży do domu, bo wskutek opóźnienia utraciliśmy szansę zdąrzenia na lot z Amstardamu do Berlina….
Podróż trwa już 21 godzin ,a jej koniec wydaje się bardzo odległy….
pisane na pokładzie samolotu z Singapuru do Amstardamu
Zobaczymy jak się potoczy.
Zakończyła się po 36 godzinach ( door to door).
ŚWIAT NIE JEST TAKI MAŁY !!

2 thoughts on “Pora do domu czyli podróż przez pół świata

1. Wylatywaliśmy teoretycznie 7.11 o 21.35, a faktycznie po północy czyli 8.11.; widać VIPy wciąż krążą nad Bali ;-/
    A te informację o zagęszczeniu VIPów w powietrzu dostaliśmy dopiero od pilota w samolocie na lotnisko nie zająknęli się jakąkolwiek sensowną informacją. A Twój mąż wyleciał o czasie ?