Żródło: wikipedia

Azja po raz n-ty…..

Juz  za chwilę, za chwileczkę Władek strzeli pod poprzeczkę, a ja wyruszę w kierunku , który ekscytuje mnie od lat.

Azja! Tym razem baaardzzo odległa co oznacza masakrycznie długą podróż, ale potem juz same atrakcje ( mam nadzieję ).

W gronie kilkuosobowym ( zatem kameralnie ) z dobrze znającym realia  Lukaszem- naszym cicerone  lecimy do Indonezji  gdzie  nasza flaga wprawdzie stoi na głowie, a wysp ponad 18.000 , ale atrakcji krajobrazowych, kulturowych, kulinarnych oraz zakupowych – moc !  Zobaczę to na własne oczy i opiszę bardzo subiektywnie.

 Na razie dzieje się tam niezbyt przyjaźnie dla świata i turystów, ufam, że to stan chwilowy.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1020229,title,Indonezja-policja-dotarla-do-informacji-o-grozbie-zamachow-na-Bali,wid,14995579,wiadomosc.html

 Żródło: wikipedia

4 thoughts on “Azja po raz n-ty…..

  1. Przyjemności!
    A wiesz, jak to z wiadomościami w mediach bywa – sporo w nich niestety przesady, już nie raz miałam okazję się przekonac, kiedy czytałam o sytuacjach, w których miałam okazję być…

Skomentuj

