uff jak gorąco !

Kierunek: Morocco

Nowy ( dla mnie) kierunek, kontynent wprawdzie na A , ale nie Azja i – jak zawsze- sporo oczekiwań, wyobrażeń no i niepewności.

Tym razem bowiem jest to REGULARNA wycieczka  z biurem. Nazwa padnie , ale później, w końcu za reklamę nikt mi nie płaci. Za antyreklamę ja z kolei nie spodziewam się zapłaty😉

Zatem Afryka, zatem Maroko i wersja objazd po cesarskich miastach.

Czy zobaczę TAKIE  krajobrazy  jak te zaprazentowane przez Jacquesa Bravo w FOTOPEDII?

                          Jeśli chcesz obejrzeć- skopiuj poniższe adresy do wyszukiwarki- jest co podziwiać

http://www.fotopedia.com/magazine/stories/ryR220_cFeo/Over_the_High_Atlas_Mountain_Range

http://www.fotopedia.com/magazine/stories/UHQSoRXu1l4/Minarets_of_Morocco

Czy dane mi będzie być we właściwym miejscu o właściwej porze co dla fotografii jest kluczowe ?

Czy temperatury zapowiadane np. dla Marrakeshu nie zwalą mnie z nóg ?

2 thoughts on “Kierunek: Morocco

Skomentuj

