2 thoughts on “Dzien czternasty – FOTO BONUS

  1. Miłego powrotu.
    Czułam z Toba bliskośc Himalajów
    Moze teraz po udanej wspinaczce zechcesz powrócic w Himalaje? /

  2. Witaj Elu,
    Dziękuję za bonus – ja wierna zaglądaczka.
    Dziewczynka cudna jak laleczka porcelanowa.
    Dzień czternasty przeczytany. Nawet Ciebie nie podejrzewałam, że będziesz miała tyle sił i zaparcia aby po tak wyczerpujących dniach tak cudnie, barwnie
    i systematycznie opisywać swoje spostrzeżenia i przeżycia. Myślałam, że po paru dniach odpuścisz a tu masz.
    Elu, ilu odcinków można się jeszcze spodziewać?
    Wiem, że Tobie w krainie Yunnan wspaniale ale informuję, nie! – napiszę jak moja koleżanka, uprzejmie donoszę, że 2 października w krainie Krzyki Keim-cup 2011.
    Dobrej nocy.
    Ewa Sz

Skomentuj

